نوشته شده توسط : بامین


انسان به طور طبیعی به دنبال زیبایی است و زیباتر می شود; با پیشرفت علم پزشکی، بشر این امکان را پیدا کرده است که چهره را که مهم ترین قسمت قابل رویت بدن و دریچه ای برای ارتباط با دنیای بیرون برای هر فرد است، به دلخواه خود، تغییر دهد.

رینوپلاستی یکی از اولین و پرطرفدارترین عمل های زیبایی برای بهبود ظاهر افراد است که در دنیا طرفداران زیادی دارد. در طی این روش، جراح پلاستیک غضروف ها و استخوان های بینی را تغییر می دهد تا ظاهری جذاب تر داشته باشد. برای مردان و زنانی که از اندازه و شکل بینی خود ناراضی هستند، رینوپلاستی یک راه حل زیبایی ایمن و موثر در اختیار یک جراح پلاستیک با تجربه و ماهر است. رینوپلاستی می تواند به طور قابل توجهی تعادل اجزای صورت را بهبود بخشد و به بیماران کمک کند تا اعتماد به نفس جدیدی پیدا کنند. رینوپلاستی همچنین می تواند برای اصلاح عیوب ساختاری، از جمله مواردی که باعث مشکلات تنفسی می شود، استفاده شود.

here عمل بینی حرفه ای

اگر قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارید، باید به چند نکته مهم توجه کنید، در ادامه این مقاله می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این عمل و هزینه ها، خطرات و مزایای احتمالی جراحی بینی به دست آورید.
چه کسانی برای جراحی بینی مراجعه می کنند؟
اکثر افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند در ظاهر بینی خود مشکل دارند و می خواهند بینی خود را با توجه به ابعاد صورت خود اصلاح کنند. درصد کمتری از کاندیدهای جراحی بینی، بیمارانی هستند که مشکلات ساختاری یا بینی آسیب دیده دارند. کاندیداهای معمولی یا کاندیدهای جراحی بینی به طور کلی سالم هستند. به عبارت دیگر، آنها خطرات ناشی از جراحی را درک می کنند و انتظارات واقع بینانه ای برای نتیجه جراحی دارند.

بهترین سن برای جراحی بینی
نوجوانان به ظاهر صورت خود اهمیت زیادی می دهند. بنابراین جای تعجب نیست که جراحی بینی در این گروه سنی طرفداران زیادی دارد. هم برای بیماران نوجوان و هم برای جراحان آنها مهم است که بدانند آیا تغییر شکل بینی می تواند گزینه زیبایی مناسبی باشد یا خیر. در این موارد، پزشکان باید اطمینان حاصل کنند که تصمیم برای انجام جراحی بینی به انتخاب خود بیمار است و نتیجه فشار همسالان و والدین نیست.

صفحات رشدی که باعث رشد استخوان در بینی می شوند در دختران تا سن 15 سالگی و در پسران در 17 سالگی بسته می شوند، بنابراین سن مجاز برای جراحی بینی برای دختران حدود 16 سال و برای پسران 17 سال است.

اهداف جراحی بینی
از رینوپلاستی می توان برای تغییر شکل، اندازه و ظاهر کلی بینی استفاده کرد. نمونه ای از درخواست های رایج بیماران از جراح خود:

باریک شدن استخوان بینی.
باریک یا گشاد شدن سوراخ های بینی.
بینی کج آنها را صاف کنید.
نوک بینی را عوض کنید.
زاویه بین بینی و لب بالایی را تغییر دهید.
در بیشتر موارد، برش‌هایی که برای تغییر شکل استفاده می‌شوند، می‌توانند در داخل بینی پنهان باشند یا در ظاهر بینی غیرقابل تشخیص باشند. هدف کلی بهبود ظاهر و حفظ ظاهر طبیعی با توجه به سایر قسمت های صورت است.




:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 |